Tüm Yorumlar
- Gün Zileli: Anlamadım. Site Logosunda George Orwell adı mı var? Ben göremedim de.
- deutscher: Sayfanın tepesindeki site logonuzda George Orwell ismi bulunuyor olması ola
- Gün Zileli: George Orwell tartışmasını buraya hangi bağlamda taşıdığınızı yine açıklama
- Türk Solu'ndan istihbaratla iliskisi olmayan kaç kisi var?: Gelmisiz Girit'ten Kurmusuz ilk komünist hücreyi Üç polis , iki komünist
- Mastürbasyon: "Hayir" oyu verenlerin tek ama tek amaci var: AKP'ye karsi tavir almak. Bun
- deutscher: saygınlığı majestelerinin istihbaratının kendisini güvenilir bulmasından be
- Sayaççı: evet: rejime evet hayır: yine rejime evet boş oy: rejime hayır
- Gün Zileli: George Orwell'e atfedilen bu sözleri buraya aktaran arkadaş bunun konuyla i
- george orwell: "İngilteredeki komünistler üzerine kara liste hazırlayan bir mi5 ajanı görd
- : evet: AKPye yandaşım hayır: AKPye muhalifim boş oy: eylülde pansiyon fiya
- : evet: AKPye yandaşım hayır: AKPye muhalifim boş oy: gelen ağam giden paşa
- 2007'de yüzde 16 boş vardı, kimin umurunda: Boş Oy: Sistemin yıkımına oy vermektir. Boş oy: Devrime evet boş oy:
- Gün Zileli: Eleştirinizin özünü birkaç kelimeyle yazsaydınız yararlanırdım en azından.
- serkan balcı: gün zileli...başlığı görünce bir okuyayım dedim...okumaya başlayınca hani i
- ayarcı: Evet: gerçek demokrasiye hayır Hayır: her türlü demokrasiye hayır boş oy:
- Harmancı: Evet: AKP'ye evet Hayır: Rejime evet Boş oy: Devrime evet
- semioloji: evet: "AKP iktidarından memnunum" demektir hayır: "AKP iktidarına muhalifi
- Hurşit: EVet: AKP'ye oy vermektir. Hayır: MHP'ye oy vermektir. Boş Oy: Sistemin y
- Ömer Tuğrul: Oduncunun oğlu bina okur, döner yine okur...
- : beyinsizler de gelir burada güne kılçık atar...
- Hurşit: evetçilerin ve hayırcıların dışında bir de sandık başına gitmeyen, iptal oy
- atesinsesi: Küçük beyinler kişileri, orta beyinler olayları, büyük beyinler fikirleri t
- atesinsesi: «Küçük beyinler kişileri, orta beyinler olayları, büyük beyinler fikirleri
- Hurşit: evetçilerin ve hayırcıların dışanda bir de sandık başına gitmeyen, iptal oy
- ameller ve niyetler: Tartışmaları iki şıkka indirgemek doğru değil. "evet" oyu verecek ama değiş
- malişér: imkansızı isterken gerçekçi olmak, gerçekçi olduğumuzda imkansızı istemekte
- anton: Yerel iktidar hesaplarından azade değiliz tabii ancak iktidar oyunlarına ma
- Timur İnceel: İmkansızı talep etmek devrimi mümkün kılar sevgili arkadaşım.
- : uzatabilir misin ki mal i şer...sen evet de biz senin yerine küresel devrim
- malişér: küresel devrimci direniş konusundaki düşüncelerimi ilerde ifade etmeye çalı
- Modernist tarikatlar: Oral Calislar'in Fethullah Gülen ile ilgili düsüncesine katiliyorum. Bu tes
- : cevabın bir akpliden gelmesi ne kadar anlamlı. küresel devrimci cepheye sen
- bekledikleri devrim 27 Mayıs devrimi: Önce darbe yapıp sonra adına devrim diyecekler, sonra da birbirlerini yiyec
- anton: Devrimci cepheyi ortaya çıkarmak bugünden yarına kolay bir iş olmamakla bir
- Ali Tereli: Sevgili abilerim, birbirimize kızmayalım, birbirimize bağırmayalım. Kucakla
- : sen önce akp'ye evet de sonra "küresel bir devrimci direniş cephesi" nasıl
- Timur İnceel: evet devrimi bekleyin. Gerçekçi ol, imkansızı iste!
- Süleyman Arıoğlu: Davanın savcısı Vışinski'yse Stalin'in işi zor. :)
- malişér: bu günkü şartlarda anayasayı daha liberalize etmenin başka mümkün bir yolu
- hayır dıyerek hepsine hayır diyormuş: Baslık parası ile zorla evlendirilen kız gerçek sevgilisine hayır diyerek a
- Timur İnceel: Anarşizmde afaroz etmek diye bir şey yoktur ama Malişer evet derken, şunu d
- : oy kullandığın için değil beynin olmadığı için seni bir yerlerden aforoz et
- malişér: akpli arkadaş kime sinirlenmiş, anlamadım. alınganlık da yapıyor olabilirim
- Yazar Ali Tereli: Sevgili zz ve Zimmet abilerim. Takdirlerinize laik olmaya çalışacağım. Bu m
- zimmet: ali 3 değil 13 tarafı da kucaklayacak engin hoşgörüye sahip bir köşe yazarı
- zz: gülsem mi, ağlasam mı.yoksa saçımı başımı mı yolsam bilmiyorum.her üç taraf
- Yazar Ali Tereli: Sevgili zz abicim yazımı beğendiğine çok sevindim. Ben de seni kucaklıyorum
- zz: ben şimdi seni bir kucaklayacağım göreceksin.
- Dogan Holding+CHP+Ergenekon: Bu üçlünün görev verip , finanse ettigi profesyonel protestocular var ya, b
- Aslinda PKK ile birlikte falan da oldugunuz da yok: Sahtekarsiniz. Esas meseleniz AK Parti düsmanligi. Ak Parti'ye karsi oldugu
- Atatürk kalmadi Atakürt verelim: Ingiliz kuklasi Kemal'in kuyruguna takilmak artik ayip kaçiyorsa Ergenekon
- anton: Devrimci cephe konusunda daha önce yazdıklarım duruyor burada sevgili maliş
- : http://www.koxuz.org/anasayfa/node/6739
- artamyan: ilk yorum son noktada eksik kalmış öldüğü yerde amerikan hastanesi...kaderi
- mehmet: sana ne Kürtlerin çüklerinden diyemiyor musun hükümetinin sözcüsüne, her fı
- ayça: Mehmet Akkaya, "fikirlerin doğruluğu en azından uygulama koşullarında sınan
- Küfürbaz Mehmet: Bak sana Cemil Ciçek'in konusmasiyla ilgili daha aci bir gerçekten söz edey
- Küfürbaz Mehmet: Cevap verdik ya, okumaya bile zahmet etmeden küfrediyorsun.Ne kadar merakli
- bulent barin: her secim bır kayıpır üzerın den vurgu yapmakda fayda var. sevdıgımız kızı
- mehmet: Sevgili anarşist arkadaşım, burdaki akpli zübüklerin hemen şu üstteki Arıoğ
- Bütün soylari seviyoruz: Ermenileri seviyoruz. Kürtleri seviyoruz. Alevileri seviyoruz. Yahudiler
- malişér: biraz da şu devrimci cephe meselesini konuşmanı isterdim.. savranın görüşl
- Süleyman Arıoğlu: AKP'li arkadaş, başbakanın köken avcılığı peşine düşmesine, Kılıçdaroğlu'nu
- Süleyman Arıoğlu: AKP'yi dikta eğilimleri göstermekle, baskıyla, muhaliflerini susturmakla su
- mehmet: sitenin anasını bellemişsiniz ne tartışması.
- mehmet agzini topla: Fikirlerini insan gibi ifade edecek beyni olmayanlar küfür etmekten baska ç
- mehmet agzini topla: Fikirlerinin insan gibi ifade edecek beyni olmayanlar küfür etmekten baska
- Timur İnceel: Anarşistlerin ne dediği belli, eğer okuyabilirseniz buradaki çeşitli yazı v
- mehmet: anarşistler ne diyor diye bazen bakıyorum buraya fakat anlaşılan o ki akp'n
- Din bir ideoloji degildir, anlayana!: Marksizm, özellikle Türk marksistleri Jurassic Park'ta yerlerini almali
- Timur İnceel: Ne bu şiddet ne celal AKP'li arkadaş. Sonra birileri size biraz şiddetle ce
- Hurşit: Marifet insanın uykusu yokken esnetmektir ki, Etyen Mahçupyan'ın becerdiği
- anton: Bak şu konuşana???
- Sen neyine gerek Anton, "Evet"mis, "Hayir"mis: Sen tatli tatli çakma felsefe tartismalari, göstermelik salon sosyalizmi a
- Süleyman Arıoğlu: "Siyasetten sadece kendilerini bir siyasi aktör olarak farklılaştırmayı anl
- boykotçu: Ciresun, askeri rejimin tasfiye edilmesine omuz vermeyi savunmanız iyi de A
- anton: Helal olsun sana, böyle devam et, ha evet ben ulusalcıyım ben faşistim...
- Duygu: Etyen Mahcupyan'in dili biraz agdali. Yazilarini okumak cok zevkli degil am
- Sen neyin temsilcisisin Anton, Ruslarin mi?.: ""Maalesef Mahçupyan tipik ‘Türk muhafazakar’ aydın rolünün L. P. Dabağyand
- Demokratik Özerk Kürdistan: Ciresun, siz reform önerilerinizle duvarların ve hücrelerin yıkılmasını öne
- anton: 'Aksine bu adım engellenirse, kim bu toplumu yeniden şevke getirebilir ve k
- Hurşit: Tavsiyeniz üzerine Etyen beyin yazısını okudum. Vallahi sonunu zor getirdim
- Duygu: http://www.taraf.com.tr/etyen-mahcupyan/makale-boykotcular.htm Etyen Mah
- boykotçu: Gün Zileli, "Anayasa Oylaması… Hepsi aynı Kapıya Çıkar!" başlıklı yazısında
- himaye eden generaller tasfiye olunca eylemlere ara verilir: Sivil idarenin kontrolündeki polis özel harekat görevde iken çit çikmiyordu
- generallerin dikkat ve ihtimamiyla eylem yapilir: Ön mevziler bosaltilir. Sinirdan katirlarla geçilmesine, sevgili gerillalar
- tc kimyasal silahla saldırıyor: Der Spigel, Die Tageszeitung ve Junge Welt, Türk ordusunun Kürt gerillalara
- The Typhoon: Hiçbir şey için geç değil. Klasikleşmiş gösteriler yerine bu tür aktivitele
- Demokratik Özerk Kürdistan: AKP YA DA YENİ MUAVİYECİLİK Moğol Kralı Timur'un Ankara Savaşında esir a
- çakma demokrat akpli kemalist okusun: ERDOĞAN KÜRTLERİ KANDIRMAKTAN BAŞKA ADIM ATMADI Siirt'in Kurtalan İlçesi
- Ergenekoncu çakma kürt okusun: PKK Kürtler adina konusamaz. Kürdistan'da ezici çogunluk AK Partilidir. Tür
- Demokratik Özerk Kürdistan: Kürt Halk Önderi Abdullah Öcalan ve PKK’nın öne sürdüğü Demokratik Özerklik
- Akpli kemalist okusun: tc Kürdistan'dan askerini, polisini, valisini, kaymakamını, hakimini, savcı
- Gün Zileli: yine hata oldu. Yeniden yeniliyorum: Bu sitede herkes yazabilir, kimseye
- Gün Zileli: Hata oldu yeniliyorum: Bu sitede herkes yazabilir, kimseye ambargo yoktu
- Gün zileli: Bu sitede herkes lazabilir, kimseye bir ambargo yoktur. Ulusalcılar veya ba
- Gurbetçi Aleviler: BU refarandumda "Hayır" en doğru tavır alıştır. Ama boykot cephesi de ileri
- Boykot Forever: Gün hocam eşkisözlükten size referandum yazılarınızda evet mi hayır mı boyk
- Gurbetçi Aleviler: Gurbetçi Aleviler "Hayır" diyecek Avrupa Alevi Birlikleri Konfederasyonu
- Aleviler ve solcu baronlar, komedi: Türkiye'nin sol örgütlerinin baronlari yillarca tarihsel materyalizmi, ate
- Aleviler Hayır diyor: http://evrensel.net/haber.php?haber_id=73814 ALEViLER ‘HAYIR’ DiYECEK
- bulent barin: zemıne gonderme burda anayasayı yapan , elınde guc bulundurandır. bu guc o
- Perwer Yıldız: Bu Kitabı okudum. Hemen bitmemesi için sindire sindire okudum. Bir sinema ö
- güççç ben de artık..: anarşistiz ya. o bakımdan herhalde
- Bu ne?: "Cogunluk gucunu almıs bır ıkıdarın yapmıs oldugu bır anayasa ıle, fızıksel
- : Buyrun... http://www.koxuz.org/anasayfa/node/6587 http://www.koxuz.or
- bulent barin: cogunluk gucunu almıs bır ıkıdarın yapmıs oldugu bır anayasa ıle, fızıksel
- ciresun: Referandumda "boykot" diyenler, "hayırcı cepheden" bile daha zayıf argümanl
- ciresun: Net durum şudur: “Evet” oyu verecek olanlar, iktidar seçkinleri partisinin
- ciresun: Eğer yukarda işaret ettiğim türden ciddi ve niteliksel bir rejim değişikliğ
- Ne mutlu Kürdüm diyene özel: Sen de su linke bak: tr.wikipedia.org/wiki/İnsan Göreceksin ki pek birse
- KURD KURDİ KURDİSTAN: Bakıyorum da burası militarist faşist sözde sol chp ve sözde demokrat akepe
- Hurşit: Evet'lerin çokluğu bizi ikna edemedi efendim... Hayırların bokluğu nasıl ik
- anton: yazı bana ait...
- : 'göçmen karşıtı politikalar küresel sermayenin değil, ulusalcı-emperyalist
- evet: evet evet evet evet evet evet evet evet evet evet evet evet evet evet evet
- Duygu: Bu arada, bu sitede mesajlara istenildigi gibi bir isim verilebiliyor ve ki
- malişér: geneline itiraz edemeyeceğim, doğru gördüğüm fikirlerin var. küselleşme kon
- Hursit Bey, söyledik ya okumadiniz mi?: Demokratik ülkelerin demokratik kurumlari (isterseniz burjuva demokratik, i
- Duygu: Güncel politik sorunlardan yola cikarak tarihsel sorunlara aciklama getireb
- Hurşit: Bakalım "evet"çi ve "hayır"cı düşman kardeşler ne diyecekler bu yazıya...
- : Hah Çin temize çekilmiş oldu. Zileli, Sichuan yerine Sechuan yazdı ya Çin'd
- anton: tekrardan selamlar malişer, Emperyalizmi de zannedersem ilk liberal bir
- malişér: anton yoldaş bence sözü emperyalizme getirmekle en doğrusunu yaptın. ama
- çakma PKK'li nerede?: Buralarda kendini Kürt, PKK'li vs olarak tanitip referandum öncesinde büyü
- Zileli, Bati'daki parlamenter rejimlerin temsilcilerine sor: Gün Zileli'nin "Türkiye’nin yarı askeri parlamenter bir sistemden batıdaki
- Gün Zileli: Benim tutumum, zaten Anayasa denen yönetici kurallar bütününü reddeden tutu
- Antidoto: Böyle saçma sapan aristo mantığıyla nereye varmaya çalışıyorsun.Yok birine
- anton: Muhtelif, bu coplu yorumlarını yarınlar.org'a da yazsana niye burada kendin
- anton: Selam malişer, I. Wallerstein'ın da benzer bir iddiası vardı. ABD hegemo
- AKP'nin yüksek yargi planiymis, yuh!: Yarinaklr'daki utangaç fasist anayasa degiskliginin AKP'nin yargi plani old
- Fallokrat ve utangaç fasist: Yenisine bir, eskisine iki hayir: Utangaç fasit, "Yarinlar"da "yenisine bir, eskisine iki hayir " demis. Ne u
- malişér: sevgili murat ve anton tartışmanızı kaldığı yerden deşmek üzere bir" iddi
- anton: Gün Zileli'nin takındığı tutum apolitik anarşist yaklaşımın sonucu gibi. Bu
- Boykot Forever: Tüm Evetçiler/Hayırcılar'ın kışkırtarak kendi safına çekmeye çalışma taktik
- BaranaS: AKP'ye destek ancak bu kadar olabilirdi. Evet,demek için bu denli dolaylı
- הוחל רחבהל קמפוס הר!!: http://www.youtube.com/watch?v=EbituQB71UY&feature=related
- http://www.youtube.com/watch?v=isohYYg6BCo&feature=related: ובבית הספר התיכון למוזיקה ולאמנויות בניו-יורק. החל ללמוד ערבית בתיכון עירונ
- bulent barin: her secim bır kayıp keske nekadar kayıp edecegımızi bıle bılseydık.evt, hay
- bulent barin: zemın *sıstem ve ılıskıler agı *bunu ortadan kaldırdınmı ne evt ve hayır am
- Haydi gidin MHP'nin yanina fasist kuçu kuçular: "Hayir"diyenler sözde solcular, bir de utanmadan 12 Eylul'ü savunmadiklarin
- sivas olaylarinda kim hükümette idi?: Senin partin CHP sayin çakma devrimci. Basbakan yardimcisi kimdi? Hanedan
- Zafer Özbek: "6-7 Eylül ve digerleri" rumuzuyla yazan Fethullah uşağı şeriatçı vatandaş.
- Süleyman Arıoğlu: CHP'nin, MHP'nin ya da "Hayır" tutumunun eleştirisini eksik bıraksa da (bel
- Zafer Özbek: Gün Zileli'nin aslında yazmak istemiyorum ama yine de yazayım dediği gibi b
- Oh ne âlâ memleket, ne kullanisli PKK: MHP'li Jitemci gitsin Jandarmayla görüssün, sonra arabasini 3 kisiye versin
- Saçmalama ein Kemal, ein Apo: Tabii ki anadilde egitim her halkin hakkidir, kendin bir iddia atip kendin
- ein volk ein reich: Bir kemalist cevap yetiştirmek için damlamış.. ne güzel memleket.. Tü
- PKK Dusmani herkes kemalisttir: Hosgeldin fasizm. Milliyetçilik fasizmin temelidir. PKK'nin ergenekon usagi
- kemalistlere sorular: Dünyadaki tüm ulusların doğal hakkı olan, ulusların kaderlerini tayin hakkı
- tek millet, tek bayrak, tek devlet: Kürt kimliği anayasal olarak kabul edilemez. Çünkü türkiyede yaşayan her
- ein volk ein reich ein führer: Kemalizm: BDP boykot diyor. Çünkü AKP'nin kendisini ve kürt siyasal hareketini tasfiy
- Amerika'yi yeniden kesfetmek: Kürtlerle Türklerin esit olmasi geregi için yillarca hapis yatan Besikci "e
- kürtlerin türklerle eşit hakları olmasından gocunan kemalisttir: Kürt Halk Önderi Abdullah Öcalan ve PKK'nın öne sürdüğü Demokratik Özerklik
- Demokratik Özerk Kürdistan: AKP'liler, CHP'liler, liberaller ve sosyalistler.. Kendinizi "asıl kemal
- devrimci, anarşist, kemalist, bilumum sol: necdet paşa'nın postal numarası kaç ona göre karar verecezz
- Sen kendine bunu uygun görüyorsan: "devrimci, anarşist, kemalist, bilumum sol" isimli sahis, sen zaten kendine
- devrimci, anarşist, kemalist, bilumum sol: Akp'li burada haklı. Dünyada ordu mu bitti? Ben akp'linin yaladığı posta
- yok, yok yalarız: niye yalamayalım canım.. seni mi kırıcaz.. korkma nejdet paşanı bitirme
- Yok , yok siz o postali yalamazsiniz: Her generali babaniz zannetmezsiniz, öyle olsaydi Hilmi Pasa'dan nefret etm
- akepe: işte postalı yalanmaya değer bir general!
- Netanyahu kürtleri: Buradaki yazinin provokatif üslubu fena halde siritiyor
- shilan: 12 EYLÜL MİLİTARİST REJİMİNDEN, 12 EYLÜL TÜRK İSLAMCI TARİKATLAR REJİMİNE
- Demokrat general komünistlerden daha özgürlükçü: Org. Nejdet özel: Görev sürem içerisinde bölücü terörle mücadeleyi tamame
- Sen konulari çok iyi biliyorsun da neden bu durumdasin?: Küfürbaz kardes, kendini bil, haddini bil, ilkokul bilgi yarismasi degil s
- : atıp tutma bilmediğin konularda faşist tosuncuk. beynini yıkamışlar senin e
- son umut PKK: Ergenekon'un, Netanyahu'nun, evangelist neo-conlarin son umudu PKK aparatçi
- ciresun: ‘O yüzden, PKK’nın savaşı yeniden yükselttiği bir iklimde, AKP’den istikrar
- anton: Türkiyenin AKP ile geçirdiği dönem SSCB nin kruşçevci dönemine benzer. Bell
- : 'O yüzden, PKK’nın savaşı yeniden yükselttiği bir iklimde, AKP’den istikrar
- AKP'nin tabani: AK Parti'nin tabani ile diger partilerin tabani rasindaki farklar: 1. AK P
- ciresun: Biraz daha açayım. Bugün artık, açıkça görülmekte ki, provokasyonlar, seçim
- ciresun: Kemalist kuyrukçusu solu kim takar allahaşkına?
- ciresun: AK parti gerçekten istediği herkesi yargılar. Bir ileri iki geri taktiğiyle
- Sungur Savran yaniliyor: Diyarbakir Savciligi Kiyat'i ifadeye cagirdi, "ne biliyorsan anlat dedi", T
- AKP'li Garbis mi?: özgürlüklerden yana olmak için mutlaka Ak Partili olmak gerekmez. Vicdan sa
- : Atilla Kıyat'ı Genelkurmay Başkanı Yapın! http://www.iscimucadelesi.net/
- : Garbis Altınoğlu'nun referandum konusunda haklı olduğu pek çok nokta var. A
- : belirteyim 'birgüncü faşist' de köksüzcü 'vicdanlı marksist' de benim...
- anarşist marksist leninist akpli sazanlar sizi: yaa işte böyle...
- Başbakan Erdoğan Izmir'den..08.08.2010: Dersim katliamında oradaki vatandaşları bombalayan uçakların talimatını, em
- Süleyman Arıoğlu: Başbakan niye eksik söylüyorsun Dersim meselesini. Dersim'i bombalayan Sabi
- ciresun: garbis altınoğlu bana Charles Manson'ı hatırlatıyor. (Banu ergüder de Mary
- murat: eğer yukarıdaki yorum zileliye aitse çok garipsedim. insanlar değişebilirle
- isimsiz: Peki...
- Başbakan Erdoğan Afyonkarahisar'da..08.08.2010: Değerli kardeşlerim; bunlar sadece istismardan yana. Ben şimdi buradan yine
- Gün Zileli: Gerçekten çok ilginç. Koyu Stalinist Garbis Altınoğlu da "evet"çi olmuş. AK
- Ete, ota gelince havhav, döte gelince mırmır.: M. Kemal’in Sun Yat Sen ile kıyaslanması doğru değildir. Olsa olsa Çan Kay-
- Garbis'in anladigi, digerlerinin anlamadigi: Tabii ki Ittihat ve Terakki'den itibaren baslayan militarist rejim. Kemaliz
- Bravo Garbis Altinoglu, vicdanli Marksist: Sayin Garbis Bey'in "Köksüz" sitesindeki makalesini okudum. Durumu çok güze
- : http://www.koxuz.org/anasayfa/node/6574
- Maskeli balo: 30 sene önce ABD ve generallerin düzenledigi maskeli baloda "solcu" rolü oy
- : http://www.birgun.net/writer_index.php?category_code=1187091626&news_co
- AKP militarizmin metresidir: AKP'li tosuncuk; ya da dur şöyle söyleyeyim: militarizmin, emperyalizmin me
- 6-7 Eylül ve digerleri: 1. 6-7 Eylül Özel Harp Dairesi'nin müthis bir uygulamasiydi (Org. Sabrri
- Karargahta kala kala seksle aklini bozmus bir devrimci komünistin ilginç takintilari: ...Sermayenin metresi ... bir kez daha yatağa girmesi...tosuncuk...götümden
- murat: selam anton, sivil toplumcu bir söylem olmadığını biliyorsun , ancak sivil
- Süleyman Arıoğlu: Bu yazı bana, sanki tamamen şu iki cümleyi sarf edebilmek için yazılmış gib
- AKP militarizmin metresidir: AKP'li faşist yine fırsatı kaçırmamış. Sermayenin metresi AKP de referandum
- Dünya anarsistleri ve Kemalist anarsistler: CHP nasil çakma sosyal demokrat olarak AB sosyal demokrasisiyle uzaktan yak
- anton: Kısa kısa; Din konusunda; marxın din konusundaki bahsettiğiniz sözü 'sol
- murat: selam anton, ekonomizme varmamıştın zaten o alan dışındaki tartışmalara fa
- anton: Selam murat, Yazdığım yorumları bir daha okudum ama ekonomizme varan bir
- Devrimci sol militarist fasizmin neresinde?: Sôyle bir inanis var: Devrimci sol yanlis analiz yaptigi için, orduyu emper
- murat: sevgili anton, malişere verdiğin bu cevap, marsizmi sadece ekonomik katego
- Duygu: Simdiye kadar yapilan yeni binalar eskilerinden de berbat oldu. Bu kadar de
- hür düşünce nerede: Bir yazının bu denli kendinden emin başlayıp öylece sonlanması da ne kada
- Sezgi Sazgı: Yazının objektif olma kaygısı ile yazıldığı belli ama bana içselleştirilmem
- ayşegül: Dünya da binlerce, onbinlerce yıl once anarşızm vardı. Yanı evrım ıcın ıle
- Yoksun: Örnekleri okudum. Evet, kısıtlı bir çevrede böyle özel bir kullanım olduğu
- ayşegül: Evet, internet kirliliğine rağmen her 2 yazıda da onemlı tespitler var...t
- Yarim kültür, yarim egitim ve inat: Asagidaki metinden anlasilacagi gibi anglo-sakson topluluklarinda mevzu "pr
- ciresun: ciresun’a; siz iyi hafiyesiniz… o sayfaları sımdı ıyı ınceleyın..o bloglar
- Yoksun: Pardon, köylülüğün demişim. Köleliğin olacaktı.
- Yoksun: Aşağıda da görüleceği gibi "abolitionism" tamamen köylülüğün ilgası hareket
- ayşegül: 24 agustos da ısvec'te yerlesıyoruz. Tahsılım orada devam edecek. Yasayı ın
- Isveç kapitalizmi "devrimci" lerden kat kat ilerde: Fahiselik konusunda abolüsyonizm dendiginde fahiseligin kaldirilmasi anlasi
- ayşegül: benım bır kac tane blogum var da...!!!!!
- ayşegül: ciresun'a; siz iyi hafiyesiniz... o sayfaları sımdı ıyı ınceleyın..o blogl
- ayşegül: Bı gun herkes ozune donecek metrosexuel ozentısı beyler.. herkes ustune al
- DEVRİMCİ TRANSEXÜELLER DERNEKI: Eğer özgür bir yetişkin insan geleceğine açık olsaydı, genç kızın erginlik
- DEVRİMCİ >: ---------------------------------------------------------------------------
- biraz ondan,biraz bundan olmaz-DEVRİMCİ FEMİNİSTLER: Evet evet çok komiksiniz oportinist erkek egemenleri...Sizin hepinizi alla
- ciresun: Bu arada "fahişelik yapmak", "fahişelikle mücadele" gibi deyişler, türkçede
- ciresun: Seks turizmi üzerine yapılan çalışmalarda, önde gelen destinasyonlar arasın
- yoksun: Bu arada, abolisyonistler fahişeliğin değil köleliğin son bulması için çalı
- yoksun: Ahlakci, kitabın değil, Goldmann,ın değil, Michel,in değil SENİN NE DEDİĞİN
- Ben Kemalsit'in zeki, çevik ve ahlaklisini severim: Tarihesl olarak anarsist hareketin fahiselige karsi tavrin açik degildir. L
- yoksun: bkz: http://cadde.milliyet.com.tr/2010/08/01/HaberDetay/1270803/KURDUM__
- Ben Kemalsit'in zeki, çevik ve ahlaklisini severim: Le concept pur de « liberté » continue de séduire beaucoup d’anarchistes. P
- yoksun: Okan Bayülgen programına kendisini kürt, travesti,feminist olarak tanımlaya
- Süleyman Arıoğlu: Zileli'nin Marx'ın Üretici Güçler Teori'sini eleştirmesinin yeni olmadığı d
- ahlakci: Bu alintilari alt alta koyunca insan sormadan edemiyor "bir kadinin, veya b
- ayşegül: E. Ginzburg’un Anafora Doğru kitabını ilk fırsatta edinip okuyacagum Gün ab
- yoksun: 'Suçlu olan “talep eden” doyumsuz asosyal erkek müsvetteleridir' O erke
- yoksun: Tüm muhafazakar partiler, sistemler bunu yapmaz mı zaten? 'Aile'yi koruya
- ciresun: timur, "fahişeliği" bilmem ama bence seks işçiliğinin kapitalizmle gerçekt
- yoksun: ahlakçı özet geçiver be gülüm, kitabı al, oku, ahlakçı ol.. o-hooo..
- ahlakci: Martin Amis, Koba the Dread, Miramar Book, 2002, please read
- Gün Zileli: Kararlı bir Stalin karşıtı olarak şunu net bir şekilde belirteyim ki, Stali
- Kadinlari suçlayan kim?: Aysegül hanim, fahiseligin yaygilasmasinin sebebi Ukrayna ve Rusya'da önce
- EVET MI - HAYIR MI ?: "Şu anda mecliste bekleyen 5510 sayılı (Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık S
- ayşegül: Ben, burada "DEVRİMCİ FEMİNİSTLER" e hak veriorum valla. Ama unutmamak ge
- Referendumun faydalari: Statükocu rejimden yana olanlar "hayir" diyor. Anlasilabilir. Degisimden ya
- Timur: Sosyalist denen ülkelerde fahişelik eskiye göre ne artmış ne de azalmıştır.
- Feministler, yazilari dikkatli takip ediniz: Son günlerde "anonim" imzasiyla yazi yazan sahis sosyalist ülkelerde ve Sta
- biraz ondan,biraz bundan olmaz-DEVRİMCİ FEMİNİSTLER: Evet, her fırsatta kadın erkek ayırımı yapanları sıddetle kınıyorum. KA
- biraz ondan,biraz bundan olmaz-DEVRİMCİ FEMİNİSTLER: "afedersin ama demagoji yapma sevgili pezevenk kardeşim sen git kim karısın
- ciresun: süleyman, o "arkadaş" hurşit.. Kendisi yazdı "gün bunu aktardı ama üzerinde
- Süleyman Arıoğlu: Ciresun, önce itiraf edeyim ki, iyi demagogsun. Yazdığın ortada. Kişilerle
- ciresun: Barthes’dan alıntısı yersiz. Yine demagoji yapıyorsun. O zaman şöyle ifa
- ciresun: Kadınlarla ilgili tartışmada, Philip Short’un aktardığı uygulamayı eleştiri
- ciresun: Çalışma kampı ile call center’da çalışanların koşullarını karşılaştırmak se
- Süleyman Arıoğlu: Ciresun, kimseden bir şeyin itirafını almak gibi bir dert taşımıyorum. Bart
- ciresun: Pardon, küçük bir düzeltme.. Mesajın tamamı şöyle: ciresun'a 22 Tem
- ciresun: Şu ana kadar senin dışında küfür eden hiç kimse olmadı Ciresun, o yüzden “b
- ciresun: Mao ve Stalin’in işlediği cinayetlere ilişkin yazıyı sen değil, Gün Zileli
- ciresun: Daha önceki yorumda seni niye karşı devrimci diye nitelediğimi şöyle yazmış
- ciresun: Şimdi gelelim, kişisel olmayan kısma.. önce çık da -mış gibi yapmak yer
- Anonim küfürbaz: Internete gir. Rus yaz. Kadin yaz. Bulgar yaz. Kadin yaz. Ukrayna yaz. Kadi
- ciresun: Süleyman, Ben sana puşt demedim. Yaptığının, Aydınlıkçıların iyi becerdi
- Süleyman Arıoğlu: Ciresun, meseleyi kişiselleştirmek istemezdim ama saldırgan tavrının ardınd
- : afedersin ama demagoji yapma sevgili pezevenk kardeşim sen git kim karısını
- Tereci: Yani artık buna da tereciye tere satmak denir. Bu sitede Stalin'in zulmü ko
- Stalinci -Kemalist - devletçi Türk solunun yalanlarina inanmak insanlik mi?: Gerçegi yüzünüze karsi haykiranlara yaratik diyerek vicdaninizi rahatlatama
- Vladimir Federovski: Temmuz 1937'de Stalin tüm eski parti üyesi siyasi mahkum karilarinin 5 ila
- Hurşit: sayın çirasun kendi kendine gölge boksu yapıyor, müdahale etmeyelim daha iy
- : Stalinci feminist olur mu bilmem ama bu rumuzla yorum yazan yaratık insan o
- ciresun: Devrimcilik ne mao’culuktur, ne stalin, ne başka bir liderdir.. Bu bana
- orada biraz dur STALİNİN YAKIŞIKLI OĞLU: ne yani şimdi siz stalininin yakısıklı oglunu begenmıyor musunuz, kıskanıyo
- ciresun: Yazık yazık. Çiresun, bilmiyorum, beyin nakli diye bir şey var mı? Yani bey
- Stalinci feminist olur mu?: Afganistan'da erkekler karilarini döver, Sosyalist ülkelerde hem döver, he
- ciresun: Ciresun, ortada bir iftira falan yok ama şu anda bir itham var. O tersane v
- Süleyman Arıoğlu: Ciresun, ortada bir iftira falan yok ama şu anda bir itham var. O tersane v
- biraz ondan,biraz bundan olmaz-DEVRİMCİ FEMİNİSTLER: Bravo..bravo lord ciresun..valla o kadar da saklamıştık mao'cu olduğumuzu,
- Hurşit: Belden aşağı konuşma ya da okuma bilirdim ama belden aşağı okumaya ilk kez
- anton: 1968 Fransa, 1969 İtalya, 1970 Şili, 1974 Portekiz ve tabii bir ton ülkede
- ciresun: Hurşit, yazıyı doğru düzgün oku. "uzun yazılar sıkıcı geliyorsa" , ctrl
- ciresun: Maden ocaklarında ölenler, tersanelerde yüksek güvertelerden betona çakılan
- Hurşit: Philip Short'un kitabında böyle bir "genç kadınlara ulaşma" mevzuu olabilir
- Timur: Pardon, ben Çiresun'la AKP'li arkadaşı karıştırdım galiba. Üslupları ve bak
- anton: Kerensky'nin Kornilov gibi darbecilerle inişli çıkışlı ilişkisini bir incel
- anton: Burjuva demokrasileri işçi mücadelesi için en uygun ortamı sağlar diye bir
- ciresun: "herşeye rağmen demokrasi.." rumuzlu arkadaş haklı. O dönem, Kerensky ru
- anton: kerensky mi, e yuh artık...
- ciresun: Maocu feminist herhalde ülkücü punk gibi birşey. 2000li yıllarda karşımıza
- Hurşit: Bravo Süleyman. Ağzının payını vermişsin sayın karşıdevrimci Ciresun'un. ek
- biraz ondan,biraz bundan olmaz-DEVRİMCİ FEMİNİSTLER: Bu siteyi yüzlerce genç okuyor.Devrimci bilince saldırarak kötü örnek olma
- biraz ondan,biraz bundan olmaz-DEVRİMCİ FEMİNİSTLER: Burada karsılıklı tezler,antıtezler,degısık argumanlarla nereye varabiliriz
- ciresun: Tuhaf olan, keskin Atatürk düşmanı olan Ciresun’un, Tuhaf olan senin dü
- Herseye ragmen demokrasi yasam kosullarini iyilestirdi: Herseye ragmen demokrasi yasam kosullarini iyilestirdik, komünizm ise yasam
- Süleyman Arıoğlu: Ciresun, bürokratik diktatörlüklere dönüşen devrimlerden çıkarılacak ders,
- Timur İnceel: Tuhaf olan, keskin Atatürk düşmanı olan Ciresun'un, Atatürk'e ikiz kardeşi
- ciresun: Şimdi sen söyle türkiyenin de bulgaristanın da düzeninin sadece beni sömürd
- anton: Hay bin kunduz.. Bu nasıl bir konformizmdir. 'Burjuva demokratik' düzeninin
- ciresun: 20nci yüzyılda, emekçiler için en uygun koşulları burjuva liberal demokrasi
- anton: '20nci yüzyılda, emekçiler için en uygun koşulları burjuva liberal demokras
- anton: Dostum, evet bu dediklerin oldu. Evet dostum çok büyük acılar çekildi. Ama
- ciresun: gün, aydınlıkçılar es kaza devrim yapıp iktidara gelebilselerdi, 80lerde ya
- ciresun: 20nci yüzyılda, emekçiler için en uygun koşulları burjuva liberal demokrasi
- Siyasal iktidar sahiplerinin genç kadınlara ulaşma ayrıcalığı: Dünya tarihi hiç devrim görmemiş demek ki… 20 milyon emekçinin öldüğü yerde
- Kemal de bütün subay karilarina ulasiyormus: Demek ki devrimciymis, üstelik karizma sahibiymis. O sirada komutanlar disa
- anton: Aah ah... Dünya tarihi hiç devrim görmemiş demek ki... 20 milyon emekçinin
- Siyasal iktidar sahiplerinin genç kadınlara ulaşma ayrıcalığı: Siz de buna devrim diyorsunuz öyle mi?
- ciresun: Cirasun gibilere ise söylenecek tek bir şey var sadece: Senin patronların d
- ciresun: Ciresun arkadaş, fazla ileri gitmiş ve gide gide karşıdevrimin savunusuna v
- ayşegül: Mihri Belli'nin gorusu ne olurdu acaba? Merak ettim!!!
- Hakaret amacim yoktu: "Ama onlar da magdur edildi" iddiasina önceden cevap vermek istedim. Zaten
- Hurşit: sayın AKP'li, sizin kültürünüzde "it" bir hakaret nitelemesi sanırım ama bu
- ayşegül: Son paragraf bay anton'a aıt..yazımı hazırlarken okuyabılmek ıcın kopı almı
- ayşegül: anton'a not: Bu yazdıgınızı bılıorum.Zaten bolsevıkler,marksiz ve leninist
- ayşegül: Devrimin cıddı bı ış oldugunu düşünuorum.Bugün Pekin,Şanghay,Lanzhou gibi b
- Daha iyi, daha kötü: Elbette Güney Kore, Kuzey Kore'den daha iyi degil; ama Kuzey Kore Güney Kor
- Hurşit: Galiba sapla saman birbirine karışıyor. Bu karışıklığın esas mesulü de cire
- anton: Ayşegül'e not: Ben marksist-leninist olma iddiasında olan birisi değilim. M
- anton: Devrimlerin neden terör uyguladıkları (veya uygulamak zorunda kaldıkları) s
- Karizmatik Zileli'yi kizdirmayinnnnn!: Cirasun gibilere ise söylenecek tek bir şey var sadece: Senin patronların d
- Gün Zileli: Üstelik günün koşulları hiç de böyle şeyleri gerektirmiyordu. Karşımızda, h
- ertan: "fakat günün koşullarından zaten insanın değeri yoktu o nedenle komünistler
- Süleyman Arıoğlu: Ertan arkadaş, söylediğiniz; onbinlerin kıyıma uğramasalar da zaten her yıl
- ertan: Mao olmasaydı ne olurdu gibi bir soru benim yaptığım yoruma hakim değil. ik
- Karizmatik Kuzey Kore- Karizmasiz Güney Kore: Ertan Bey, 1. "Mao olmasaydi ne olurdu?" sorusu spekülasyondur. Sonuçta tü
- Israil yanlisi sol: Sami Kohen yaziyor, 28.07.2010 Milliyet: "Kılıçdaroğlu şimdiye kadar bu m
- ertan: devrim olurken nüfusu 750 milyon olan, zaten rutin olarak açlıktan her yıl
- Gün Zileli: Ertan, tarihi olaylar üzerine yazılar kimin hoşuna gider, kimin gitmez diye
- ertan: bu yazıyı okuyan pek çok insanın düşündüğü şeyi düşünmüş. bu site "ileri gi
- Gün Zileli: Ciresun arkadaş, fazla ileri gitmiş ve gide gide karşıdevrimin savunusuna v
- ayşegül: !871 Devlet Düşüncesi çok güzel ama çok uzun veremiyorum. Bulursanız kesinl
- ciresun: guomintang 1949'da Taypei'e çekildi. Milliyetçi güçler Tayvan'da anti komün
- Süleyman Arıoğlu: Sovyetler'in Komintern aracılığıyla dünya devrimini, özgürleşme mücadeleler
- Bahçeli: Ülkücü ve devrimcileri istismar etme: Bahçeli, ‘’MHP olarak her zaman anayasa değişikliklerinin yanındayız. Ancak
- ayşegül: anton mantıklı seyler yazıosun ama,marksist-leninist solun son aşamas-ve o
- kahramanınız: When the Yugoslav Communist Milovan Djilas protested to Stalin, the dictato
- sene 1945: The little daughter’s on the mattress, Dead. How many have been on it A p
- anton: 'çünkü marksist-leninist sol zaten tabiati icabi demokrasiye de, oy hakkina
- anton: Dünya bizim algımızla mı var oluyor... Hmm... Gerçekten felsefeye giriş sor
- oy hakki ve vergi: Insanlarin vergi verdikleri ülkelerde oy hakki da vardir. Dolaysiz ve dola
- ANTİ - Marie-Antoinette: TANYA Düşman ulaştı Moskova kuzeyinde Yakroma'ya ve güneyinde Tula şehr
- malişér: sevgili anton çok kısa bir soruyla yetinip, buralarda da görülmeye başlanan
- ayşegül: Stalin, kendi reel güç anlayışını ifade eden şu sözleri söylemiştir Çinli k
- anton: Şimdi bu lifestyle anarşizm falan bana biraz orta sınıf gençlerinin (küçük
- Insallah dönüsmüslerdir: Yasamin pratik yol göstericiligi bu gençlerin (tabii haksiz yere idam edile
- anton: Ayıp kardeşim ayıp. Ciddi tartışmak istiyorsanız ona göre üslup tutturun
- anton: Yazı ilginç olmuş. Kitap da bayağıdır duruyordu okumak farz oldu. Bir de ya
- darbeci gençler ne biçim sosyalistmisler ama!: Deniz Gezmis ve arkadaslarinin THKO davasi savunmasindan pasajlar: 1950
- anton: Şimdi malişer kardeş yazdığın yorumda kullandığın kuantum ve belirsizlik me
- ciresun: fidel hayatında bir (1) tane serbest seçim düzenlemeye cesaret edebilsen de
- off' li: YANILMIŞ OLMAYI O KADAR İSTERDİM Kİ! Yazdığım bu satırlar yarın yani 26 Ha
- Perinçek: yiğit, kim onlar işte, ben de onu merak ediyorum. Gün hatıralar yazdı, h
- yiğit: Devrimci hayatlarında “haber değeri” olmayanlar, hatıralar yazınca neden ha
- ölü sevici, Kemal sevici, Stalin sevici, Lenin sevici: Polisi halkin seçtigi insanlar yönetiyor,polisi sevmek veya polise kizmak s
- Perinçek: Gün merhaba, 1)Senden başka Aydınlıkçılarla ilgili anılarını yazan oldu
- : polis sevici ben burdayım dedi. polis sevici! sözüm ona anti militarist dem
- AYŞEGÜL: Öncelikle herkese iyi günler. Ciresun sen kaç yaşındasın? Zaman zaman bana
- Hurşit: Sanırım bu soru bana soruldu. Dinci şu demektir ki, bir toplumu ya da dünya
- ciresun: Saldırıları, doğu perinçekin "yurtsever generali", aydınlık dergisindeki or
- "polis sevici" nereden çikti?: Ne basinda, ne günlük kullanimda böyle bir deyime rastlamadim. Acaba arkada
- Hurşit: Sırrını ben söyleyeyim size. Dinciler eskiden beri ideolojik hegemonyaya ön
- : sansür bekleyen yok, zaten sansür edilmeye değer bir düşünce de gördüğüm ka
- Gün Zileli: Başından beri bu sitenin herkese açık olduğunu, hiçbir sansür uygulanmayaca
- : ne kadar hazin...gün zileli için. bir site kuruyorsunuz ve müdavimleri poli
- Stalin nasil Hitler'le anlastiysa: Stalin nasil Hitler'le anlastiysa, biizim asalak, böcek Stalinciler de aske
- ciresun: seni hala bir deliğe tıkmadılar mı, silivri kaçkını.. bir de tayyibe küf
- Disk mi, Fisk mi?: Disk hükümetin anayasa degisikligini "banayasa" diye degerlendirerek "hayir
- malişér: marxizmdeki asıl handikap metodolojisinden kaynaklanıyor bence. böyle olunc
- Mao, Stalin, Lenin zihniyeti ve anayasa: Mao, Lenin, Stalin zihniyetli kisilerin anayasa degisikliklerine "Hayir" de
- ciresun'a: ciresun sen gerizekalı bir orospu çocuğusun!
- ciresun: vallahi benden devrimci olmaz, çok küçük burjuva konformist hülyalarım var.
- ciresun: ben bu adamları anlamıyorum. o kadar savaşıp didinip iktidara gelmişsin. ta
- AYŞEGÜL: Bu tartışmaları sonuna kadar okudum...yok yok valla yararlı!!!! okul gib
- AYŞEGÜL: ciresun abi, ama o günkü konjöktörde Mao, Staline gözkırpma durumundaydı m
- AYŞEGÜL: Özür dilerim düzeltme yapıyorum ="Tavanın idareci ve denetici olmamasının".
- ciresun: Ahmet Güryüz Ketenci biraz daha ileri giderek aynen şöyle konuşmuştu: biz g
- ciresun: bu herif kelimenin tam anlamıyla aşağılık bir herifmiş. halliday'in kitabı
- ciresun: Gün, senin Ali'ce vardı hani giresundan yazan.. Ne oldu ona? Sıkıldın mı?
- AYŞEGÜL: Evet ben de böyle düşünüyorum. Babam diyor ki, o günkü konjektörde (1965-1
- AYŞEGÜL: MAŞALLAH MAŞALLAH 2 GÜN SERBEST BIRAKTIK ORTALIKI TOZ DUMAN YAPMIŞSINIZ...
- : Akpli, Ne iş bu MHP ile sidik yarışı? Pehlivanoğlu faşisti için zırlamal
- bugun evet diyen yarın neler demez ki: diyelim ki “Hayir” çikti, bu, Türkiye halkinin mevcut anayasadan memnun old
- AKP'li: çok güzel özetlemissiniz Hursit Bey. Fikirlerinize katilmasam da bu olguyu
- Hursit: Şu tartışmaları izliyorum da. Tencere dibin kara... seninki benden kara...
- MHP: Yüzbin kere hayir: Bu aploletli solcularin "iki kere hayir" slogani ne ki, MHP "Yüzbin kere ha
- Basbayagi "Hayir" demeye bile korkan insanlardan ne beklenir?: Oportünizm, laf kalabalikligi, kelime oyunu, sahtekarlik, korkaklik bu kada
- 12 Eylül'de 2 HAYIR birden!: 12 Eylül'de 2 HAYIR Birden 'Demokrasi mi statüko mu' denklemine hapsolan
- Sahtekarligin bu kadari: Kenan Evren degisiklik istemedi. Kenan Pasa degisiklige "evet" diyecegini s
- kara sinek: ortaöğrenimde felsefe ve mantık yerine kafası dini ve milli dogmalarla endo
- sivri sinek: Madem ki Knnan Evren öyle dedi, o zaman anayasa degismesin öyle mi?
- kara sinek: Anayasa Allah'ın emri mi? Tabii ki değiştirilecek! olay budur.. 12 eylül
- Türk ordusu Türkiye'yi Bati adina isgal etmsitir: "kurtuluş savaşı’nın karşısında," ne demek?Söz konusu olan su olan Türk-Yu
- Kemal Hitler: Inönü Hitler'e benzetilmiyor, Kemal Hitler'e benzetiliyor, Kemal ve adamlar
- Adalı: milli mücadele döneminden bu yana, cumhuriyetin kuruluşu, dp'nin iktidarda
- Marie-Antoinette: 60'li yillardaki gençlik hareketlerine katilanlar elbette ajan provokatörle
- ....: ulan senin gibi beş para etmez adi bir islamcıyla şurda süren anlamsız tart
- anton: işin gücün provoke etmek be anonim kardeş. n'oldu şimdi ne yaptın sen? akp'
- Farkindayim: Senin ergenekon çizgisinde oldugunun pekala farkindayim, çik , itiraf et, m
- ....: Sen hiçbir şeyin farkında değilsin.
- Emre Kemalist fasizmin farkinda degil: Biz diyoruz Türkiye'de 80 yildir Kemalist fasizm var, beyefendi diyor
- ayşegül: Ben sizi daha önce uyarmıstım di mi ama...emperyalist ve tekel psikolojik s
- Ömür: Bence referanduma Evet de Hayır da bu politik oyunlara gelmek demektir. Ben
- emre: Argüman diye bula bula önümüze bunları mı getiriyorsunuz? Bunlar konuştukça
- ayşegül: Siz böle birbirinize yazdıkça n'oluyo?Elinize ne geçiyor.Gün abinin açık,an
- DİSK: Anayasak'a da Banayasa'ya da hayır!: Iste bu Turkish solcular kelime oyunu yapmaktan slogan atmaktan baska bir s
- cemal madanoglu: Sizi biz yetistirmedik mi evladim? Benim cunta toplantilarima sizin liderle
- ayşegül: Şimdi aklıma geldi.Egemen güçlere birleşecegimiz 1 sol güçlü parti var.AKP'
- ayşegül: en büyük "YARILMA"--yanılma yapıosunuz hala.TBMM'den ne farkınız kaldı abi
- emre: Halk düşmanı!...Senin tarihin sözüm ona küfür ettiğin Evren paşa sayesinde
- Halk mahkemesi kuruldu: önce Emre, sonra Carsi parmaklarini ileri dogru uzattilar : "AKP'li olmak u
- anton: Antagonizma ve uzlaşabilen çelişki meselesini iki paragrafta oldukça ilginç
- emre: Önce kendi düzeyine bak, ondan sonra saygı görmeyi bekle AKP'li...Kanımca b
- çarşı: allah insan zekasına gereken özeni göstermediyse eğer geri kalanların elind
- emre'nin seviyesi ve Fathullah Hoca'nin mabadi: "Fethullahın götünü yalayıp açıkça yalan, iftira ve çarpıtmaya başvuracağın
- emre: AKP yalakası dinle biraz. Okuduğun şeyi anlamadığını biliyoruz. Daha da
- ergenkoce "Yarinlar" Kiliçdaroglu'nun stepnesi: Asagidaki alinti Yarinlar'in CHP ile ilgili makalesinden alinmistir. Açikça
- Murat Okan: Çok açık ve net, gayet insani duyarlılıkla ifade edilmiş düşünceler. Çok
- emre: Söylediklerin o kadar temelsiz ki...Bir defa Yunanistan'da gürültü IMF'den
- Yarinlar Radikal'den farkli mi?: http://www.taraf.com.tr/haber/avrupa-yunanistan-i-kendi-silahiyla-vuruyor.h
- malişér: aceleye getirilmiş bir yazıydı ve biraz da tartışmayı kızıştırmak amacıyla
- ayşegül: Hiç bile değil efenim :"EN KÖTÜ BARIŞ EN İYİ SAVAŞTAN İYİDİR"..biri sölemıs
- Yarınlar (emre): İşte AKP savunusu yapanların ne kadar kör olabileceğinin bir göstergesi. Ya
- ayşegül: Turkish sol dediğin aşiretler ülkesinden kalmadır bi kere.Bugün dünyada ha
- emre canpolat özkök: Yahu hayatta bu kadar saçma yaziyi bir de Özkök yazar. Bir kere liberal kan
- Yarınlar: ABD-Israil-Ergenekon-Tüsiad grubunun AKP’yi yıkmak istediğini söylediğine g
- yarinlar:CHP-MHP: Yarinlar sitesine baktim. ABD-Israil-Ergenekon-Tüsiad grubunun AKP'yi yikip
- ayşegül: Bütün yanlıştır, arada ki gri renkleri unutmayalım abiler......
- ayşegül: Ewe ewet gün abi haklı işte. Yıllar insanı oportinist yapıo di mü gün abi?
- anton: hahahahahahahaha, iyiydi bu... ama bu da var marksizmde bkz. postmodernizme
- En hakiki Hursit Anton: Hepsi Marks'da vardi, hepsi Kuran-i Kerim'de vardi.
- anton: Emekle sermaye arasındaki çelişki antagonizmadır segili malişer. Geçici uzl
- Baskan Nixon: Tüp bebek veya sezaryenle dogum, ötenazi ile ölüm. Ikisinin arasinda tüketi
- Cezinek: Gün zilelinin yarılma adlı kitabını bir kaç ay önce bitirdim. Sansürsüz olm
- malişér: emekle sermaye çelişkisi antagonizma değil ancak uzlaşır çelişki olabilir.
- Yarınlar: Yeni gündem yazısı, “AKP’den Kürt sorununa ‘çok özel’ çözüm”; http://www.ya
- Yarınlar: Yeni gündem yazısı, "AKP'den Kürt sorununa 'çok özel' çözüm"; http://www.ya
- anton: sermaye emek çatışması değil de bilimkurgu senaryoları açıklıyor gerçeği de
- Sag darebeler otoriter, sol darbeler totaliter: Nixon böyle demisti.Aslinda otoriter/totaliter farki yoktur.Tarih yasasi ve
- Süleyman Arıoğlu: Başkan Nixon, her meseleyi getirip birbirinin aynı tarlanın mahsulü AKP-CHP
- Gandi, Graudy ve Suudi: 22 yasindaki gençlerden devrim liderleri, büyük düsunürler yaratan Turkish
- Hursit: Suudi bey, insanların geçmişlerinden suç imal etmekte Stalin'den geri kalmı
- Gandi, Graudy ve Suudi: Cumhuriyet gazetesi ortaklari Tüsiadçi holdingler olan bir kurum tarafindan
- totay gerçek: Gandi, Graudy ve Suudi'nin dikketine : İnsan solcu olunca komprador bir ar
- Deniz Bora Alkan: 68 kuşağını yeni incelemeye başlayanların fikirlerinin gelişmesinde aydınla
- Totaliter-otoriter-Nixon: Süleyman Bey, TC'nin totaliterliginde epeyce asinma oldugu dogru . Iste an
- Süleyman Arıoğlu: Kemalizm totaliter bir rejimdir ve 1950’lere kadar da Türkiye’deki rejimin
- Pavlovitch: Anton Pavlovitch , Mûcadele teknolojik tehlikeye karsi tarih için, insanlik
- murat: yazından chp li beyni ama kılıçdaroğlunu kürt ve alevi sanan chpli beynini
- tebessüm: 'Gün Zileli'nin okuyucularını satın almış olmak' enteresan bir cümle olmuş,
- anton: Islama inanan milyonlarca insan çocuklarina dini egitim verememek dahil ces
- Yarınlar: Evet olay o değil, o nedenle ben sizi satın alacağım falan demedim, demiyor
- anton: Yarınlar; Seninki marksist değil de kapitalist terminoloji olmuş biraz.
- muhtelif: TC'nin bir resmi ideolojisi vardir ve bu basta Kirmizi Kitap olmak üzere bi
- Yarınlar: Anton'a... Marksist terminolojiye hakim olduğunu düşünmüştüm. Reklam bir sa
- Süleyman Arıoğlu: Bir kere retoriği bir düzeltelim; "kabulün mantıklı sonucu..." demişsiniz.
- anton: 1926'da zinoviev de olabilir bak kafam karıştı hangisiydi ya o...
- anton: troçkidir troçkiii
- anton: Bizi satın mı alacaksın???!!! Öylesine bir cümle yazdık hemen satın aldın b
- Kemalizm'in basarili olmadigi yer: Süleyman Bey, "Doğru, Kemalizm totaliter bir rejim, devlet eliyle tektip va
- istenmeyen misafir: Ortaligi karsitirmayip da ne yapayim, ölü diller uzmanlari gibi tarih önces
- Yarınlar: Eğer bir gün Yarınlar'ın fikirleri para etmeye başlar ve Gün Zileli'yle bir
- anton: fikirler yayıldıkça para etmeye başlarlar...
- ayça: Bir partinin adını "demokrat" koyunca, o parti demokrat olmuş olmuyor.
- Yarınlar: Reklam maddi çıkar için yapılır. Fikrimizi yaymaya çalışıyoruz.
- Cankan: Yarınlar, karnım ağrıdı hocam 2de 1 reklamdan
- Yarınlar: Aylık kültür ve politika dergisi, http://www.yarinlar.net/
- Süleyman Arıoğlu: CHP ve AKP burjuvazinin partileridir. Bunda hiç şüphe yok. Birini diğerinde
- CHP önerseydi: AKP'nin getirdigi Anayasa degisikliginin onda birini, göstermelik olarak ve
- Adolf Kemal Zileli'yi heyecanlandirmis: 1948 yilinda Berlin'de yasayan bir Yahudi ailesinin bir ogullari olur. Adin
- Nidal Hawari: Türkiye kuruldugu tarihten itibaren olusturulan askeri,parlemanterist hüküm
- Devrim muhafizi yanlislar içinde: Sizin bakisiniz en iyi niyetle asagi yukari söyle: "CHP burjuvanin bir kes
- Devrim muhafizi yanlislar içinde: CHP'nin fasist oldugunu kabul etmeyen, kendine Atatürk adini takmis olan Ke
- doğrular: muhafız demokrat, çok tehlikeli bir yere çekiyorsun olayı. Burada Chp,li ve
- Süleyman Arıoğlu: "Muhafazakar bir şey bir şey, Kemalist bir şey bir şey" takma adlı arkadaş,
- Muhafazakar demokrat var da kemalist demokrat yok: Dünyada yüzlerce muhafazakar demokrat parti var, fakat Türkiye'de tek bir K
- Bir anonim kolay yetişmiyor: akpli trol versus devrimci cephe!!!
- Bir anonim kolay yetişmiyor: vay benim akpli trol kardeşim şenlendirmiş yine ortalığı... Devam devam...
- sag partilere oy: Ayça Hanim, "Halk sag partielere oy vermeye merakli" dediginizde sizin düs
- ayça: Haklısınız. Bence bu halk sırf ordu gelmesin diye yıllardır (belki de baş
- Süleyman Arıoğlu: Osmanlı Bankası arkadaş, AKP'li olmayınca otomatik olarak CHP'li olmuyorsun
- ayça: Şu anda her ne kadar ben ilgilenmesem de, Güney Afrika'da Dünya Kupası maçl
- doğrular: Ergenekon diye bir örgütün olup olmadığını yine iktidar bize söylüyorsa, te
- ayça: Gün Zileli'ye katılıyorum. Bizim için özenle yaratılan ve biz bunlarla oyal
- Seytan "ben yokum" dedi: Inceel, "Kanımca Ergenekon diye bir örgüt yok" diyor, Edelman da bir-iki gü
- Osmanli Bankasi: AKP muhafazakar demokrat bir partidir. CHP Kemalist fasist bir partidir. Si
- Görüsmecim yesil sogan: Tolun Hursit bile darbeciligi bu kadar benimsememisken, sade Hursit'in hüc
- Süleyman Arıoğlu: Bu referandumu bu kadar fetişleştirmek de neyin nesi. En nihayetinde CHP'de
- Yarınlar: Hurşit link açılıyor, girip bakabilirsin.
- Hursit: Sağ ol be aziz dostum, sayende kelleyi kurtardık desene. Ama içerdeyken, hü
- Hayatta en hakiki mürsit, Hursit: Darbe suçunun cezasi kesilmek degil, agirlastirilmis müebbet hapistir, bilg
- Hursit: Allah insanı bu AKP'linin bağnazlığından korusun. İnsanı keser bu vallahi,
- Hursit: Efendim, yarınları ziyaret edeceğiz de edemiyoruz çünkü açılmıyor gönderdiğ
- Yarınlar: www.yarinlar.net
- Yarınlar: www.yarinlart.net Ziyaret ediniz.
- Cankan: İktidarın canını okuyan, çok zarif bir küfür bu, görsel. İktidarın canı çık
- Sisler Bulvarı: Merhumu nasıl bilirdiniz'e yanıtlar gibi olmuş... Tarihsel süreçte kritik
- anton: 'Müslüman Türk halkına kin ve nefret duymak' vay be, işe bak bu adam suçlu
- anton: Kıt kaynaklar maalesef dünyanın pek çok yerinde büyük sorunlara yol açıyor.
- Nidal Hawari: Varliginda hic birsey hissetmedim.Yoklugunda da öyle. Cok marjinal kisir sa
- başak: ilk yorumu tebrik ediyorum...boş işlerle uğraşan biriydi ilhan selçuk...
- gandi , garaudy ve suudi: Ilhan Selçuk Ergenekon sorusturmasini hak etti, çünkü bogazina kadar darbe
- Zombi ve Gandi ve Dandy: Anonim CHP'li arkadas, bak iste çok çok sevdigin zeki, çevik ve ahlakli ana
- : "12 Eylül anayasası 12 Eylül'de değişiyor" diye tellallık eden ve "evet", h
- Gün Zileli: Böyle bir anayasa oylaması oyununa katılıp katılmayacağımızı sormak bile sa
- Zombi ve Gandi ve Dandy: Devrimci Mihrak” referandumda ne yapacak? Ne saçma bir soru. Tabii ki her z
- Zombi ve Gandi ve Dandy: "Devrimci Mihrak" referandumda ne yapacak? Ne saçma bir soru. Tabii ki her
- Hurşit: Anton bey, ilerleme konusunda size katılıyorum ancak benim demek istediğim
- anton: Fazla üretim olgusunun kapitalist üretim ilişkileri ile bu düzeye geldiğini
- Süleyman Arıoğlu: Bu sitede uzunca bir süredir üçüncü cephe tartışması yapılıyor. Çünkü mevcu
- Hurşit: Efendim, dünyada kıtlık olduğuna inanıyor musun gerçekten. Her gün milyonla
- yarınlar: Buraya bakın; http://www.yarinlar.net/
- anton: yorum bana aittir...
- : Marx ve ilerleme konusu marxizmin 'çöküş' sonrası (en azından benim bildiği
- Hebert: Şu yazılanlar bile yazının ne kadar haklı olduğunu, her iki reaksiyoner kes
- Dış Mihrak: AKp is on target... oh my god...
- Gandi ve Dandy: Daha nasil kemalist olunur? Ergenekon yok diyor. Patenti ümit'e ait olan si
- başak: gün zileli ve kemalizm ? yarım elmayla yarım armut gibi durmuş... insan
- çakma gandi ve çakma zileli: Ey ahlak nutuklari atan tutarli anarsist, acaba ümit Zileli imzasini atan s
- Gün Zileli: Takma isim kullanmak başka bir şeydir, var olan birisinin ismini kullanmak
- show must go on..: Atatürk,ün kemikleri sızım sızım desene.. GZ kemalizmi oyuyor, bu sitedeki
- ümit zileli: Bu yaziyi amcam yerine ben yazdim, yok aslinda birbirimizden farkimiz, ikim
- Orhan: Hocam devrimi yeniden düşünmek seminerleriniz faydalıydı. Bu kış da dersler
- Nidal Hawari: Sayin Inceel, AKP sistem disi ve sistemi yargilayan bir parti degildir.Ama
- Timur İnceel: ana sayfgada görüntülemek iyi olurdu bence.
- Timur İnceel: Sayın Nidal Hawari. Kanımca Ergenekon diye bir örgüt yok. Bir darbe peşinde
- Nidal Hawari: Sitenin tekrardan yayinlanmasi sevindirici Yorum konusuna gelince, yazin
- Süleyman Çelik: Stalinizm kitabını okuyamadım ama içeriğinden stalin'e karşı olduğu anlaşıl
- Süleyman Çelik: Ali Kar, TSİP yöneticisi Ali kar mı?
- Tamer: AKP ile Ergenekonculuğun tek bir mihrak oluşturduğunu söylemek biraz toptan
- Timur İnceel: tam tersine, bildiğim kadarıyla anarşistler esas kendilerini şeytan görür v
- ertan: Uzun bir aradan ve kaybolan yorumlardan sonra yine burdayız. Anarşistlerin
- Timur İnceel: Tebrikler. Tamamen katılıyorum.
- hasan: sellamlar basarilar
- timur: bu kararınıza sevindim
- Meraki: Dtp kapatildi. Kurt acilimindan umutlanan, politikacilarin politikalarin
- ertan: sis bulutu’nun ve benim yazdıklarımı tekrar gözden geçirdim de 2 ayı aşkın
- ertan: Ne solu efendim, adamlar Türkiye’yi düzüyorlar solun önü nasıl açılsın? AKP
- Bahri K: Evet, yukardaki yorumlar yazıldığından beri epey gelişmeler yaşandı. Arkad
- nidal hawari: 1) gecmis modeller, bu gün icin bir devrimin nasil olmamasi gerektiginin iy
- derleniş: dev yolun elbetteki 4 milyona yakın bir militan kadrosu yoktu,böyle bir güç
- Mayın: İyi de bu bilinci alt edecek politikalarla kuşatılmışız, sempati duyduğumuz
- Gün Zileli: Kitlelerin korkmaya hakkı vardır, ancak bu korku sonucu yönelimlerini taraf
- Fare: Bence böylesi kitlesel kıyımlardan/baskılardan sonra kitlelerin korkmaya ha
- Mayın: Kitlelerin korkmaya hakkı yok mudur sayın Zileli?
- Gün Zileli: derleniş arkadaşım, öncelikle Lenin’in örgütlenme modelini abaerttığını ve
- derleniş: 12 eylülün bu coğrafyanın tarihinde tarifi imkansız yaralar açtığı,tarihin
- derleniş: 12 eylülün bu coğrafyanın tarihinde tarifi imkansız yaralar açtığı,tarihin
- Gün Zileli: Yukardan devrim, Marx sonrası Marksistlerin, durumu kitabına uydurmak için
- Devrim: Gün Hocam merhaba, Başkaya hocanın konuşmasında söz alan arkadaşlara “o zam
- Samim Abiniz: ANLAYANA SİVRİSİNEK SAZ,ANLAMAYANA 150 YIL BİLE AZ…
- Gün Zileli: valla ertan, bu hatalar yığını 300 yıl sürseydi insanlığa da sosyalist idea
- sis bulutu: 150 yıl uzun sayılmaz ama söz konusu olan marksızm ise çok kapsayıcı bir za
- ertan: 29 yıl çok uzun bir zaman dilimi değil ama 150 yıl da çok uzun değil, eğer
- ertan: sis bulutunun ne dediği belli değil ki. Kurumsalın içine girmeyen bir iç sa
- nidal hawari: Ulusal sorun, ulus kavraminin ortaya ciktigi tarihsel dönem itibariyle beli
- sis bulutu: -kurumsalın- içine girmediği bir iç savaş iyi bir şeydir.iç savaş yaşamamış
- ertan: Devleti kadir-i mutlak olarak görmemelisin. Türkiye ciddi anlamda bir etnik
- sis bulutu: onlar kürt sorununu çözmenin kendilerine güç, ya da anahtar falan vermeyece
- Ertan Mutlu: ortadoğu’da altemperyalist bir güç olmaya doğru gitmiyoruz. tam aksine türk
- sis bulutu: Örgütlerin ve devletlerin çözüm istemelere ne tuhaf değil mi?ya da abd gibi
- ertan: Kürt sorunun “çözümünü” allahına kadar kapitalist olanlar isterse ne olacak
- sis bulutu: Sorunun kaynağını oluşturan muhafazakar,devletçi ve de faşist partilerin, ç
- Gün Zileli: Kürt meselesi konusundaki son zamanlarda gelen yorumlarla ilgili olarak top
- nidal hawari: Kürt sorunun cözümü bir referandum degil bin refarandum cözmez. Bu gün anla
- kendi halinde bir türk: halk dediğiniz kitle gazla çalışıp, jopla (bazen devletin bazen örgütün) fr
- Bahri Kati: Sevgili Gün, Keşke bu konuda biraz daha sağduyulu, gerçekçi bir tutum se
- ehlen ve sehlen: Hoşgeldin ya Aşk ve Devrim..
- web-teknik: ‘virüs konusu’ çözülmüş durumdadır. (22.Agustos.2009)
- Gün Zileli: Ben buradayım valla. Sitede virüs uyasrısı vardı, arkadaşlar uğraşıyordu. B
- Anonim: Nerdesiniz Gün bey! Bu sitenin hali ne böyle…
- Anonim: sitede virüs yoktur da, mozilla tarayıcıları sitenin bilgisayarlara zarar v
- Wenda: Zihin açıcı bir röpotaj olmuş…sağolun
- Gün Zileli: Hakkı Kötektir arkadaşım, Ben referandumu bu somut duruma ilişkin önermişt
- Hakkı Kötektir: Sevgili Gün; Kürt sorunuyla ilgili olarak önerdiğin ‘referandum’ önerisi
- Ertan Mutlu: Sizin fikirlerinize uzak olsam da, Kaypakkaya’cı grupların hem de Avrupa’da
- Saygı Durmaz....: bu entelektüel terbiye lafına takıldım. Nedir bu? Yeni yeni kavramlar çıkıy
- Gün Zileli: Bazen sitelerde bu tür yazılar çıkıyor, haberim olmuyor, haberi olan arkada
Arşiv
Gün Zileli
























Yükleniyor...